czwartek, 10 stycznia 2013

Candy

   


            Colejne Candy

    Witam Was po długiej przerwie. Bardzo dziękuję za to,że pamiętałyście o mnie. Za wszystkie serdeczne życzenia blogowe i kartki. Mam nadzieję,że ja nie zapomniałam o żadnej z Was.

    A teraz zaproszenie na kolejne candy.Przygotowałam dużą torbę (większa od A 4) z kotem,którego polubiłyście.
    Zasady znane wszystkim. Zapraszam do zabawy.

       





1.Zostaw komentarz pod tym postem zgłaszający chęć udziału w zabawie :)



2.Zostań obserwatorem bloga.



3.Wstaw na swoim blogu banerek z linkiem do tego posta.



4.Osoby mające konto na FB - wstawiają na FB



Przepraszam Was,ale jak widzicie nie mogę wpisać zdjęcia.Ikonkę do candy trzeba pobrać z paska bocznego.Jakiś skrzat się ze mną zabawia.












 




 
 


 
 
 
 


    
 





      

268 komentarzy:

  1. Może mi się tym razem uda, bo o takiej torbie to ja marzę już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ustawiam się w kolejce po taka piękną torbę :):):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pierwsza????? pierwsi nie wygrywają...no cóż..wkrótce mam "naste"urodziny..prezent był by ta joj......pozdrarwiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje torebki :) Próbuje już kolejny raz :) Może tym razem się uda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. http://veh07.blogspot.com/
    Przepiękna torba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zzglaszam sie z przyjemnoscia,bo kot przeuroczy-cudownie byloby takiego przygarnac:-) a obserwuje od dawna:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :) Uwielbiam Twoje kotki a obserwatorka juz jestem u Ciebie od jakiegos czasu :) Widac ,ze jeszcze starym rokiem zyjesz :) Bo Candy jest do 10.02.12 na zdjeciu tak jest :) Z mila checia wezme udzial w zabawie :) Pozdrawiam Agnieszka
    http://aguska31.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie!
    Kocham tą torebkę,jak nie wygram to i tak ją kupię jak nachomikuje do świnki skarbonki odpowiednią kwotę ^^
    Już Cię obserwuję od dawna,mam w obserwowanych,szukałam na FB i nie mogę znaleźć ;< Proszę mi za to wybaczyć,będę szukać do skutku ;-)
    tutaj jest link zwrotny banerek znajduje się po lewej stronie troszkę niżej
    http://kaoriart.blogspot.com/
    mój mail kaori28@wp.pl
    uff to chyba wszystko ;-D
    Pozdrawiam serdecznie i nie mogę się doczekać losowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj w nowym roku. Staję grzecznie w kolejce po cudeńko. Może teraz się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkie oryginalne torby i torebki, obok tej też nie mogę przejść obojętnie więc zgłaszam się po nią:) i liczę na dużo szczęścia:)
    Pozdrawiam Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z przyjemnością staję w kolejce po takie cudo:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka torebka to moje marzenie:))Zapisuję się!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też stanę w kolejce po takiego cukiereczka.
    Pozdrawiam Jyndza

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście też z ochotą ustawię się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  15. O to ta torba która mi się najbardziej podoba ze wszystkich:) Mam nadzieję że dopisze mi szczęście:) a jak nie może uda mi się naciągnąć męża:) Z miłą chęcią biorę udział w tej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale prjekrasnyje Torbiszcze - bo jak piszesz,że większe niż A4, to to już nie torba a torbiszcze właśnie i kocisko na niej piękne ...
    Zgłaszam się więc do grona oczarowanych tym dziełem Twym i wyrażam ogromną chęć na stanie się posiadaczką kociej torby...
    Obserwatorką Twoją (jawną i nie jawną) już jestem jakiś czas ...a banerek zaraz dodamy...
    POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  17. No jakże bym mogla pominąć takie wspaniałe candy, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejna świetna torba. Mam nadzieję, że tym razem do mnie los się uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też się oczywiście dopisuję :)
    Nie mogłabym przejść obojętnie obok takiej wspaniałej torebki. I do tego z moim ulubionym motywem kota.
    Może po raz pierwszy uda mi się wygrać Candy... W końcu zaczął się nowy rok.

    Moje namiary - http://marilles-crochet.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z noworocznymi życzeniami staję w kolejce. Co prawda znając moje (nie)szczęście, to i tak nie wygram, ale torebka moja mówi" wymień mnie już", więc próbuję szczęścia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna. Chętnie wezmę udział
    http://pasjekaroliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się w kolejce po tego kociaka :)

    Przy okazji zapraszam Cię i wszystkich uczestników Twojego candy do udziału w akcji pomocy dla zwierząt ze schroniska.
    Info na moim blogu
    http://iza-w-kidowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje torby są super, a ta w dodatku w moich ulubionych kolorach, więc staję grzecznie w kolejce i trzymam za siebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja obserwuje od dawna, chociaż rzadko coś pisze, a kot mi się już wcześniej podobał, więc bardzo chętnie staje po niego w kolejce (:

    OdpowiedzUsuń
  25. Staję w kolejce po uroczego kociaka

    OdpowiedzUsuń
  26. Podziwiam Twoje torby i nie tylko już jakiś czas i na pewno nie mogłabym przejść obojętnie więc grzecznie ustawiam się w ogonku licząc na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jako wielka kociara i fanka dużych toreb (do których moje czarne kocisko uwielbia wchodzić :D ) staję w kolejce i niecierpliwie czekam na losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jej, od dawna marzę o tej torebce, ale ciągle wychodzą jakieś ważniejsze wydatki :( Może uda się ją wygrać <3
    obserwuję od dawna. banerek jest.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bez torby się nie ruszam i lubię zmieniać .
    Po taką ładną i praktyczną nagrodę z przyjemnością ustawiam się w kolejce .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pragnę tego kota do szaleństwa, więc się zgłaszam! Staję w szranki o niego, bo jest cudowny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. ALE BYM TAKĄ TORBĘ CHCIAŁA :p
    staję i czekam cichutko może się poszczęści :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Bawię się znów. I potem znów i znów. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kot i torba, połączenie, któremu trudno się oprzeć. Zwłaszcza że z Twoją torbą nie rozstaję się na co dzień :). Wrzucam baner i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze ja!! jeszcze ja!! się w kolejce ustawię...
    Jako kocia mama z dumą będę nosić (o ile oczywiście mi się poszczęści)

    Pozdrawiam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Staję w kolejce :)
    Zaglądam tu już od jakiegoś czasu więc obserwuję ;)
    Banerek podlinkowany, na fb tę jestem

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. P.S
    W sensie na FB też wstawiłam banerek ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Piekne Te Twoje torby ,a ja mam do nich słabość , z chęcia przygarne kotka :)))
    pozdrawiam
    Ag
    zaparaszm na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Po taką cudną torbę warto zawsze:D
    obserwuję jako : mamaka
    baner dodany http://mojeskarby-mamaka.blogspot.com/


    może szczęście dopisze:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. zobaczyłam kotka zakochalam się !
    dopisuję sie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudna torba - marzę o takiej
    staje w kolejce do Candy i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Zapisuję się do zabawy. Mam nadzieję na wygraną. Torebka jest śliczna. Jak zresztą wszystkie. Ale koty są mi szczególnie bliskie. Tym bardziej że sama mam dwa i to czarne :)
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się do zabawy z ogromną nadzieją na wygraną. Uwielbiam koty. Sama mam dwa czarne w domu.
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zapisuję się obowiązkowo z cichą nadzieją na kocią torebusię :)

    OdpowiedzUsuń
  44. z uporem maniaka zapisuję się na Twoje candy, może tym razem się uda;-) obserwuję od dawna jako Ilona

    OdpowiedzUsuń
  45. Torba bardzo mi się podoba, więc się zapisuję z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Taka torba jest moim marzeniem. Zapisuje się, oczywiście, banerek już jest. Zapraszam również na moje candy http://uolinki.blogspot.com/2012/12/candy-u-olinki.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam i dziękuję za zaproszenie :) Z wielką przyjemnością po takiego cukierasa ustawię się w tej już sporej kolejce;) Torba piękna.Pozdrawiam i zapraszam Marta

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczna torba, z chęcią ustawiam się po nią w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się! :D
    Obserwuję jako: Swiat Toski
    baner jest http://swiatwgtosi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ustawiam się w kolejce... kot cudny.
    Obserwuję od dawna jako mordoklejka838
    Baner tutaj: http://mordoklejka-i-rodzinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja też ustawiam się w kolejce. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkie Twoje torby są śliczne, z przyjemności a zapisuję się do tej zabawy.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ustawiam się w kolejce :)
    obserwuję - despicable
    banerek jest http://wpluszowymraju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocia torba...... aaaaaa....jaka wspaniałaaaaaa i dużaaaaaaa!!! Zapisuję się oczywiście i marzę o tym, że to właśnie ja-ją wylosuje, przynajmniej, aż do wyników Candy :-) Tyle przecież mi wolno :-) Serdecznie pozdrawiam w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  55. Очень красиво!Надеюсь на выигрыш!
    http://katakliptiko.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna torba, jak wszystkie które u Ciebie widziałam. Bardzo chętnie się zapiszę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  57. http://www.facebook.com/anneke.vang.1
    piękna torba, dopisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Twoje prace są piekne.. zdobyć je wielkie szczęście :) zapisuję się

    OdpowiedzUsuń
  59. Fiżko, zauroczona Twoimi dziełami ustawiam się grzecznie w tym tłumie chcących, marzących i pragnących Twojego kota na torebce mieć!
    pozdrowionka ciepłe ślę!
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  60. No mnie w tej kolejce zabraknac nie moze:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. My też się zapisujemy do zabawy :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  62. My też się zgłaszamy do zabawy :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  63. A torba jest fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  64. No to i ja staję w kolejce po uroczego kociaka na torbie :-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja tez ustawiam sie po cichutku i czekam z zaciśniętymi piąstkami na losowanie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  66. o Matko Panie tu jak zwykle ciasno okrutnie już na samym początku zabawy, ale co mi tam:) zapisuję się i ja!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Kocham wszystko co kocie, wiec nie mogło i mnie tu zabraknąć, zwłaszcza że do wygrania taka piękna torba :D szanse niewielkie bo chętnych z pewnością zgłosi się cała chmara ;) ale warto próbować i mieć nadzieje :D
    Ściskam gorąco...Kinia
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudeńko! Zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  69. I ja się ustawiam w tym długim ogonku... Szarości też lubię... Wiec nie może mnie tu zabraknąć :) Szczęściu trzeba pomagać :)

    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  70. oooo... I mój wpis poleciał w kosmos chyba... To jeszcze raz... Ale gdyby się poprzedni namyśli i doleciał do tego ogonka to z góry przepraszam za ten wpis... Jednak z obawy, ze tamten jednak nie doleci i zaginie w czasoprzestrzeni chciałam poinformować, że jestem i ja w tym ogonku... Bo szarości lubię... I zabrankąć mnie tu nie może... :)

    Serdeczności przesyłam... :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Szalejesz z tymi cukierkami! I bardzo miło ;) Zgłaszam się i ja.

    Pozdrawiam,
    http://paciorkowce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Torba cudowna, kotek czarujący :) Nie moge się nie zapisać ;) Może się uda :)
    Zapraszam do siebie http://6ranowmigotkowie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. zapisuję się i ja :)

    PS. zapraszam na moje urodzinowe Candy

    OdpowiedzUsuń
  74. ustawiam się oczywiście w kolejce, może tym razem pójdzie mi lepiej... Pozdrawiam, www.dlubaninki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Torba jest mega...Koty uwielbiam, wiec się zgłaszam. Chciałabym zostać jej właścicielką...ojjj :)
    Obserwuje jako : NieuczesanyMotyl

    Udostępniłam linka wraz ze zdjęciem na fb- Joanna Marta S.
    Mój mail: salineczka@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  76. wspaniała torba :) i jeszcze na dodatek kocia ^^ Już wizualizuję sobie jak wędruje ona do mnie ;)
    bannerek jest: http://koralikowy-kacik.blogspot.com/
    Pozdrawiam i liczę na łut szczęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. Dopisuję się do kolejki ;)
    Super kotek i super torba.
    Mam nadzieję, że uda mi się wygrać ;)
    Pozdrawiam.
    aggie171@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. Torba jest cudna !!!!!
    obserwuję oraz banerek jest na blogu ;)
    http://kata-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Śliczna torba ;**
    Obserwuje jako : Justysia ;**
    banerek : tysia1997.blogspot.com
    email : tysia_1997@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy1/11/2013

    uwielbiam Twoje torby z kotami, więc także się zgłaszam :) obserwuję od dawna, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy1/11/2013

    Przydałaby mi się taka kocia torba, idealna do moich kocich poduszek. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://okokoali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Zgłaszam chęć wzięcia udziału :)
    Obserwuję jako: skarbus0420
    banner: http://skarbus0420.blogspot.com/2013/01/fizka-candy.html
    fb: Anna Sz. (tam także udostępniłam link o konkursie :))

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam, jakimś kocim sposobem trafiłam tutaj do ciebie. Mamy 2013 rok, obchodziłam właśnie 7 rocznicę ślubu i zapisałam się na Retro koci sal. A teraz u ciebie jest organizowane candy z KOTEM. To już mi wróży szczęście.... nie może i mnie tutaj zabraknąć. Zapisuję się z kocim impetem na to wspaniałe candy i przy okazji zapraszam do mnie do zabawy http://malymikroczkami.blogspot.com/2013/01/zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  84. Jakaż tu konkurencja :) Chcę, chcę, chcę!!! Chyba wiesz :) Obserwuję już czas jakiś, baner jest i nawet fb Cię poleca :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  85. Piekna, chcemy... chcemyyy..:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się bo, filcowa torba to Moje marzenie!!!
    Na FB:
    https://www.facebook.com/agata.konopka.16?ref=tn_tnmn
    agata.17ko@wp.pl
    Obserwuje jako Miki88

    OdpowiedzUsuń
  87. To i my stajemy w kolejce. Piękna torba ze wspaniałym kotem:) Pozdrawiamy i życzymy wspaniałego 2013 roku!

    OdpowiedzUsuń
  88. ustawiam się w kolejce:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. Piękna torebka:) Ustawiam się w kolejce:) Obserwuję jako Monika Ika, blog z banerkiem to rozanyzakatek90.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. przyznaję ze przyciągnęło mnie to candy :) ( ale zaraz sobie obejrzę resztę prac i powzdycham ) obserwuję jako Anita banerek u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Zapisze sie, bo uwielbiam kociaki chociaz jak Kasia M. bierze tu udzial to marneee szanseee:D
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Zakochałam się. Nie żebym miała na punkcie kotów obsesję, bo przecież wszystko, co kocie, piękne jest ;))))) Pozdrawiam cieplutko z pomrukiem zachwytu ;)
    http://fizkablog.blogspot.com/2013/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  93. Torba cudna , w moich kolorach. Oj ale tylu chętnych... Ktoś będzie miał wielkie szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  94. Wow ale tu tłok!!! Kolejka jak w PRL-u :p Ale za taka torbą to nie dziwota :) Ja też chce, moze tym razem sie uda :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  95. i ja chciałabym się dopisać :) piękna torba - marzenie :)
    http://www.facebook.com/anneke.vang.1

    OdpowiedzUsuń
  96. http://www.facebook.com/anneke.vang.1
    piękna torba - dopisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  97. wspaniala torba nie może i mnie tu zabraknąć.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  98. zakochałam sie w torbie, a zajrzałam z bloga Bee. no muszę stanąć w kolejce, polubić, co jest do polubienia i... sama zobacz, jeśli masz czas, co za koci szał u mnie... ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Zapraszam po wyróżnienie http://uolinki.blogspot.com/2013/01/pierwsze-wyroznienie-razy-2.html

    OdpowiedzUsuń
  100. zgłaszam chęć udziału w zabawie :)
    przepiękna torba !!!

    OdpowiedzUsuń
  101. Lubię kocie motywy:)
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  102. super torba zapisuję sie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja również się zapisuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ja również chętnie się zapisuję. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  105. Śliczna torebka. Marzy si się taka filcowa juz od dawna. Zapisuję sie więc z ogromna przyjemnością i liczę na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Torebka marzenie :) staję więc w kolejce choć długa to może będę miała szczęście :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Śliczna torba i oczywiście się zapisuję :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  108. Wow! Amazing! Super!
    Please enter my name...
    I am follower
    I post in my sidebar....
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  109. Ojej, jaka długa kolejka! Torebka cudna! Już mi się śni po nocach. Jeszcze nie wygrałam żadnego Candy, więc może teraz mi się poszczęści. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  110. Świetna!
    Obserwuję Twojego bloga jako Carine
    Dodałam tez bannerek na swoim blogu LAMORELL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  111. zapraszam do siebie po odebranie wyróżnienia:) i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  112. oOOOOOooooo... przepiękna!!
    banerek jest :)

    zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy1/14/2013

    Może tym razem się uda :)
    Udostępnione na fb :)
    Marta Cegiełka
    macegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Piękna... Staję już w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  115. biorę udział:)
    bernadetaaa@interia.pl
    udostępniłam na fb
    obserwuję:bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  116. Biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Z radością i dumą przygarnę ją do siebie. Ala

    OdpowiedzUsuń
  118. banerek wstawiony na fb
    biore udzial
    moj blog marwiol5722.blog.pl

    marwiol5733@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Już widzę tę radość jak uda mi się ją wylosować. Nie dość że jest mega.. mega..mega cudna to jeszcze byłaby moją pierwszą (taką torbą i wygraną w candy)

    OdpowiedzUsuń
  120. Witam serdecznie :) bardzo przyjemnie mi ,że mogę Cię odwiedzić :)

    oczywiście biorę udział. Banerek wisi na blogu http://kamira90.blogspot.com/ obserwuję jako Peggy Brown i życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  121. 125. Przybiegłam i już jestem na tym cudnym przyjęciu. Takie cudo! Wiem, wiem, że szans nie ma ale niemniej jestem :)
    Nie mogę przegapić żadnej zabawy u Ciebie :D
    Buziaki posyłam :***
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. Jestem jestem oj jeszcze bym przegapiła tą piękną torebeczkę:)
    Banerek u mnie na blogu w zakładce "wsze candy"
    ślę pozdrowionka Kamila:))

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy1/16/2013

    jest piekna) Wlasciwie to doskonala. Niestety nie prowadze bloga, ale info dodane na fb

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy1/16/2013

    do wpisu powyzej:) Beata Papaj

    OdpowiedzUsuń
  125. Strasznie długa kolejka, ale zapisuję się z wielką nadzieją na wygranie tej cudowności.
    Pozdrawiam, Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  126. http://pismavoblaka.blogspot.com/
    love you!

    OdpowiedzUsuń
  127. Piękna torba, też chcę brać udział w losowaniu;-)

    OdpowiedzUsuń
  128. Wkomponuję się w kolejkę, bo moją osobistą i ulubioną torbę zmuszona byłam dzisiaj na śmietnik wyrzucić po tym, jak mój kotek ukochany nasikał do niej!
    Liczę na wiele szczęścia w losowaniu: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Staję w kolejce po kocią torbę:) Może mi się poszczęści?:))

    Serdecznie Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  130. Śliczna torebusia, z chęcią wezmę udział w candy:-)

    OdpowiedzUsuń
  131. Piękna sprawa. Zgłaszam się do konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  132. I ja!!! I ja!!! Idę jakąś świeczkę zapalić w intencji wygranej, czy coś :) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  133. Witam... szczerze gratuluję sukcesów... nie wiem czy uda mi się wstawić banerek na blog (chodzi o sprawy (techniczne) ale postaram się :) Może ja będę miała szczęscie :)
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  134. Witam serdecznie... szczerze gratuluję sukcesów i życzę dalszych... ja oczywiście też się zapisuję o ile uda mi się wstawić link na blogu (mam techniczne problemy z opanowaniem bloga) Może to ja będę miała szczęscie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  135. Chcę, chcę, chcę! Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  136. To ja też się dopisuję :>

    OdpowiedzUsuń
  137. Ustawiam się w kolejce! Banerek dodany :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Imponująca kolejka...dołączam do grona próbujących szczęścia:)Torba jest fantastyczna,niestety w tym poście nie widać zdjęcia,ja ściągnęłam na baner zdjęcie z bocznej szpalty.
    ♥♥♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  139. Ja też chcę kota! :)
    Torby są przecudne - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  140. Piękne te Twoje "utorbienia". Ustawiam się w kolejce i czekam cierpliwie na rozstrzygnięcie!. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  141. Torba jest cudna do tego duża, a ja takie lubię :).

    Zapisuję się i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    Prośba :).

    Od 9 do 23 lutego mnie nie ma więc mam prośbę. Jakby to mi się poszczęściło w losowaniu, to żebyś na mnie poczekała :).

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  142. Chętnie przygarnę kociaka, bo jest przeuroczy, dlatego ustawiam się w kolejce po tego słodziaka.
    Nie posiadam konta na FB, ale obserwatorką zostaję, częściej będę zaglądać i oczywiście zdjęcie podlinkowane też wstawię.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  143. Zapisuję się :) Świetna torba :) Takiej mi właśnie potrzeba :)
    anna.oboza@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Zgłaszam się;) Torebeczka jest cudna!!!
    Obserwuje jako: swiat.piekna1
    Dodałam banerek na pasek boczny: Tak
    http://mojswiatpiekna.blogspot.com/
    e-mail: swiat_piekna1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy1/19/2013

    ojej jaka kolejka, ale nie dziwię się:) Każdy chciałby taką torbę:) Mam nadzieję, że szczęście tym razem się do mnie uśmiechnie. Cudeńka tworzysz, naprawdę wspaniałe. Oczywiście ustawiam się w kolejce i pozdrawiam serdecznie

    Ewelina z efffkowepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy1/19/2013

    Fiżko, do Ciebie jak w dym :)
    Ustawiam się w kolejce oczekujących - Ania :)
    piwonia57@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. jeszcze ja, jeszcze ja! torba prześliczna jest:)

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy1/20/2013

    piękna torba zapisuję się do zabawy pozdrawiam magdalena mmomm@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  149. To i jeszcze ja staję w ogonku po tą piękną torebkę z miauczurkiem :) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  150. Zapisuje się do zabawy :) Może tym razem się poszczęści
    Obserwuję jako Artiss
    Mój adres e-mail ot1@wp.pl
    Baner Candy z boku bloga http://aleksandrawalczakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Ja również stanę w kolejce po tak piękną torbę :)
    http://renczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. jako, że jestem kociarą, dla mnie ten motyw to jak mój podpis ;)
    chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy1/20/2013

    Przepiękna torba lecz... pomimo ciągłego pędu tego świata chyba zostanę wyeliminowana z CANDY rozdania gdyż nie posiadam ani bloga, ani FB. Jednak postanowiłam spróbować swoich sił, ponieważ.. ta torba się do mnie uśmiecha!! :))

    Czuję się stałą i wierną obserwatorką, gdyż śledzę codziennie Twoje poczynania :)
    Serdecznie pozdrawiam i przesyłam moc buziaków -

    Dominika
    dominikaj22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy1/21/2013

    Jakie cudo! Od niedawna jestem kocią mamą - chętnie zostałabym też mamą takiej kociej torby:))
    arleta.lorin@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  155. marzenie moje taka cudna torba:) spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  156. Jaka piękna torba! Z chęcią się przyłączę! Blog zaobserwowany, bannerek wisi tu: -czytaj-kochaj.blogspot.com/ , na moim fanpage'u na fb również informacja :). Pozdrawiam, Madeleine.

    OdpowiedzUsuń
  157. Jaka piękna torba! Z chęcią się przyłączę! Blog zaobserwowany, bannerek wisi tu: -czytaj-kochaj.blogspot.com/ , na moim fanpage'u na fb również informacja :). Pozdrawiam, Madeleine.

    OdpowiedzUsuń
  158. Jaka piękna torba! Z chęcią się przyłączę do zabawy :). Blog zaobserwowany, bannerek wisi tu: www.jedz-czytaj-kochaj.blogspot.com/ Na fb również dodana informacja. Pozdrawiam, Madeleine.

    OdpowiedzUsuń
  159. Jaka długa ta kolejka, ale oczywiście też się w niej ustawię ;) może to mi się poszczęści ;) oj jak bym się cieszyła ;)
    już umieściłam info u siebie na blogu ;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  160. właśnie tu trafiłam i zostaję wierną fanką Twoich toreb. a że fanką kotów jestem od zawsze, więc tym bardziej ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  161. Grzech przegapić takie candy! Chyba nie tylko ja tak uważam, co z resztą widać po ilości komentarzy:)

    Banner na pasku bocznym mojego bloga. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  162. Jestem tutaj pierwszy raz...i Torba z kotem strasznie mi sie spodobala.. Pozdrawiam "tworzycielke" :)

    OdpowiedzUsuń
  163. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Przepiekne torby,czaruja mnie od dawna :D Z ogromna przyjemnoscia staje w kolejce i sciskam kciuki w nadzieji,ze to ja bede wlascicielka kociaka ;)Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy1/23/2013

    Uwielbiam Twoje torby, może w końcu przestaną cieszyć moje oko tylko na ekranie komputera...
    i zapraszam do siebie na candy
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  166. Zgłaszam się na ochotnika:)

    OdpowiedzUsuń
  167. Szanse to ja mam tu marne , ale dopisuję się do tej długaśnej kolejki , bo torba jest piękna :) Mam jednak nadzieję na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Piękna!!! Marzę o takiej! Obserwuję bloga i banerek także wisi;)

    OdpowiedzUsuń
  169. USTAWIAM SIE W KOLEJKE PO TAK PIEKNA TORBE.
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  170. Ja również dołańczam, bedzie piekny prezent dla siostry

    OdpowiedzUsuń
  171. I ja staję do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  172. i ja się ustawiam - choć lista długa :)

    Zapraszam także do siebie
    http://wazkafioletowa.blogspot.com/2013/01/candy-sie-ogasza.html
    ważka

    OdpowiedzUsuń
  173. Zgłaszam się :) Bardzo chciałabym wygrać tą śliczną torbę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy1/25/2013

    Ile kosztuje taka torba i gdzie można ją kupic? Jest śliczna Kot wygrywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pasku bocznym jest mój adres mailowy(bezpośrednio ceny są niższe) i odnośniki do galerii ,gdzie sprzedaję

      Usuń
  175. Bardzo, ale to bardzo potrzebna mi taka śliczna torba!! Zapisuję się i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  176. Urocza! nie mogę przejść obojętnie. Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  177. Wspaniała torba :) chętnie wezmę udział w zabawie, a może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  178. Takiej okazji nie mogę pominąć zapisuję się może wygram torbę z kociakiem! Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  179. Może za drugim razem to mi się poszczęści? Jestem już obserwatorem,pozdrawiam:)
    http://isaveta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  180. już obserwuję dość długo, a na TWOJĄ torebkę to się skuszę, może tym razem mi się uda:)
    pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  181. Bardzo podoba mi się ta torba, więc się zgłaszam i obiecuje obserwować od teraz. Obserwuje jako: agexp

    OdpowiedzUsuń
  182. Kolejny raz probuje szczescia-ale jak tu nie probowac sil jak ty takie cuda chcesz oddac :Ppozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  183. Zgłaszam się w kolejce w super zabawie, torba przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  184. Moze tym razem bede miala w Twoim Candy wiecej szczescia, choc kolejka...o hohoooo...Lece zamiescic wiadomosc u mnie na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  185. Witam, z chęcią obserwuję, udostępniam i jeszcze chętniej na takiego pana kota się zapisuję.
    Pozdrawiam
    Kasia - kat-sar (kat-sar@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  186. cuuudo!!! ja też chętnie wezmę udział w zabawie:)
    http://pasjejustychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  187. Przepiękna torebka i mi się ona marzy :)))

    OdpowiedzUsuń
  188. Moja szkolna torba właśnie przechodzi kryzys, nowa byłaby jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  189. Dluga kolejka do tej torebuni :) ale nie ma sie co dziwic bo jest sliczna :) Wiec ustawiam sie z nadzieja, ze moze mi sie uda :) W zamian zapraszam na moje Sukienkowe Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  190. Wpadłam tu przez przypadek i utknęłam. Kopary z podłogi pozbierać nie mogę.
    Twoje torby są świetne !!! a te z kotami REWELACYJNE!!!!
    (mam pięć kotów więc wiem co mówie :) )
    Widzę, że szanse znikome ale mimo wszystko ustawię się w kolejce :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  191. Kotki są prześliczne. Ja też bardzo bym chciała je przygarnąć. Banerek już mam u siebie . Pozdrawiam goraco.

    OdpowiedzUsuń
  192. I ja ustawiam się w tej długaśnej kolejce, z nadzieją że się uda :)

    Obserwuję jako: Anula
    Baner na blogu http://ciagle-w-biegu.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  193. Kocham koty. Torba jest boska. I tak nie wygram, ale tez biorę udział. Żałowałabym jakbym nie spróbowała. To takie cudo :D
    lea_20@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  194. Obserwator: Jestem
    Banner: Wstawiony

    Ulala, oby się udało - torba jest wspaniała! <3

    OdpowiedzUsuń