wtorek, 31 lipca 2012

Torebki dla dziewczynek

Torebki dla dziewczynek
 
  Nie mogłabym sobie odmówić szycia dla dzieciaczków.Ponieważ nasza rodzinka to babiniec(faceci nie mają wyjścia muszą być silni).Mam na myśli rodzinę swoją i mojej córki.Cztery białogłowy ,które powiła moja  latorośl -jeszcze dzieci a już artystki.Każda w swoim rodzaju. I tylko ogromna odległość gasi radość ,że są.A są najważniejsze.
 














  Dzisiaj torebki z kultową dziewczynką Sue ale nie zapominam o chłopcach i wkrótce zapraszam .
 

13 komentarzy:

  1. Ja widziałam je na żywo i nie mogę wyjść z podziwu nad precyzją wykonania i kolorystyką, po prostu piękne;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,zwłaszcza,że sama szyłam Tildy i wiem co to za praca.Ocena od Ciebie jest cenna.Fiżka

      Usuń
  2. Aj, dziewczyny na pewno by chciały takie torebki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och,nic nie stoi na przeszkodzie.Mama podpowie-babcia uszyje.

      Usuń
  3. Oj to ja już widzę Małe Piecykówny z takimi akcesoriami w Maminych biżu... No jak nic tylko strzec się tych apsztyfikantów hahaha
    Torby śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe odkrycie! Ja trzymam kciuki za zgrany sekstet - bo ja czuję, że zapowiada się coś niebywałego ;) A odległość... Co tam odległość, ja współpracuję z ludźmi po całej Polsce i w dobie internetu ta odległość nie jest najmniejszą przeszkodą ;))) Nawet na spotkanie, bo takie długo wyczekiwane - to jest niezapomniane :)

      Usuń
    2. To prawda.Ale ja jestem z tych co to by się poprzytulały.

      Usuń
  4. Cudowne torebki. I ogrodniczki i ornitolożka. Sama, choć stara ;) chciałabym taka torbę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie.Niebawem zapraszam na powitalne candy.

      Usuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem każda praca tak ładnie wykończona wręcz dopieszczona:))) mnie jakoś maszyna do szycia nie lubi, ale przynajmniej mogę oko nacieszyć cudnymi rzeczami u innych:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! Takie w detalach dopracowane! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne torebeczki zobaczyłam u ciebie, trafiając tu zupełnie przypadkiem, oj zostanę dłużej,żeby podziwiać te cudeńka!!

    OdpowiedzUsuń