Google+ Followers

wtorek, 31 lipca 2012

Torebki dla dziewczynek

Torebki dla dziewczynek
 
  Nie mogłabym sobie odmówić szycia dla dzieciaczków.Ponieważ nasza rodzinka to babiniec(faceci nie mają wyjścia muszą być silni).Mam na myśli rodzinę swoją i mojej córki.Cztery białogłowy ,które powiła moja  latorośl -jeszcze dzieci a już artystki.Każda w swoim rodzaju. I tylko ogromna odległość gasi radość ,że są.A są najważniejsze.
 














  Dzisiaj torebki z kultową dziewczynką Sue ale nie zapominam o chłopcach i wkrótce zapraszam .
 

14 komentarzy:

  1. Ja widziałam je na żywo i nie mogę wyjść z podziwu nad precyzją wykonania i kolorystyką, po prostu piękne;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,zwłaszcza,że sama szyłam Tildy i wiem co to za praca.Ocena od Ciebie jest cenna.Fiżka

      Usuń
  2. Aj, dziewczyny na pewno by chciały takie torebki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och,nic nie stoi na przeszkodzie.Mama podpowie-babcia uszyje.

      Usuń
  3. Oj to ja już widzę Małe Piecykówny z takimi akcesoriami w Maminych biżu... No jak nic tylko strzec się tych apsztyfikantów hahaha
    Torby śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniałe odkrycie! Ja trzymam kciuki za zgrany sekstet - bo ja czuję, że zapowiada się coś niebywałego ;) A odległość... Co tam odległość, ja współpracuję z ludźmi po całej Polsce i w dobie internetu ta odległość nie jest najmniejszą przeszkodą ;))) Nawet na spotkanie, bo takie długo wyczekiwane - to jest niezapomniane :)

      Usuń
    2. To prawda.Ale ja jestem z tych co to by się poprzytulały.

      Usuń
  4. Cudowne torebki. I ogrodniczki i ornitolożka. Sama, choć stara ;) chciałabym taka torbę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie.Niebawem zapraszam na powitalne candy.

      Usuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem każda praca tak ładnie wykończona wręcz dopieszczona:))) mnie jakoś maszyna do szycia nie lubi, ale przynajmniej mogę oko nacieszyć cudnymi rzeczami u innych:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! Takie w detalach dopracowane! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne torebeczki zobaczyłam u ciebie, trafiając tu zupełnie przypadkiem, oj zostanę dłużej,żeby podziwiać te cudeńka!!

    OdpowiedzUsuń