Google+ Followers

piątek, 17 sierpnia 2012

Ach te torebki

      Dzisiaj dwie  torebki w innej kolorystyce i tej samej tematyce. Te wzory te cieszą się Waszym największym uznaniem więc pozostałam przy nich.
       Zmieniłam kolor kotka.Nie jestem pewna czy dobrze to widać.Jest w kolorze bakłażana.Rączki i aplikację uszyłam z tego samego ecozamszu.
       Druga torebka z makami jest na tej samej tkaninie i rączki również ma z ecozamszu.Maków robi się coraz więcej ale chyba nie przesadziłam.A co ! Kot bakłażanowy na makowej łące...
    


































Diękuję Wam wszystkim za komentarze i cieszę się z tylu nowych znajomości..Walczę z komputerem a raczej z zasięgiem .Po powrocie postaram się odezwać do wszystkich z Was .Tymczasem ściskam.




63 komentarze:

  1. Kotkowi do twarzy w nowym kolorze, a maków nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie świetne, ciężko wybrać faworytkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz piękniejsze te Twoje torebki! Ja zawsze jestem zakochana w czerwieni, w makach :))) Kwiaty coraz wspanialsze, a tym razem dodatkowo zachwyca cudowna faktura tkaniny bazowej!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne i uszyte z taką precyzją, że aż dech zapiera!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ukochana z kotkiem!!! z makami też śliczna:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, nie przesadziłaś. A twoje torby z kotem uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. torbami z kocurkami idealnie wpadasz w moje gusta! piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym miała wybrać, trudny to byłby wybór;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne torebki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach te torebki Twoje...sa genialne...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne obie, trudno wybrać która ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  13. maki podbiły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie potrafiłabym wybrać, która ładniejsza, obiema jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie chcę... Ależ ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne te maki, takie plastyczne! Super!!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne ta z kotkiem szczególnie :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie są cudne ale maki..., ta precyzja, to lubię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne, uwielbiam Twoje prace, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor kota jest trafiony w dziesiątkę, ale moje serce ukradły maki! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. mai są przecudne i jak żywe więc tym bardziej mi się podobają, choć nie powiem, żeby mnie kociak nie urzekł:) Brawka!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem od dziś obserwatorem nowym bo bardzo ciekawe prace tu są i spodobał mi się blog pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cuuuuuudne torby, obydwie! Kolorystyka bardzo mi się podoba. Super!

    OdpowiedzUsuń
  24. i maki i kot przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne :) Nie wiedziałabym którą wybrać :) Maków nigdy dość, co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne - jestem wielbicielką Twoich kocich toreb :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj te Twoje kociska skradly me serce!!!
    Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejny Twój kot, którego pokochałam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uśmiecham się do tego kociaka:)
    wspaniałe te Twoje torebki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. obie torebki się do mnie usmiechaja i tez nie potrafiłabym wybrac która ładniejsza....

    OdpowiedzUsuń
  31. Obie cudne, ale ta z makami ma jak na mnie to coś:)

    OdpowiedzUsuń
  32. I jak zwykle uszyłaś cudeńka :)) Piękne torebki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Makowa przecudna, kocia też niczego sobie. Przepiękne :)

    zapraszam po odbiór wyróżnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne rzeczy robisz. Jesteś wszechstronnie utalentowana!

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne to torebki, już pisałam, że kotek mi się najbardziej podoba. Ale te maki wyglądają jak prawdziwe:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocia piękna... ładnie kotkowi w tym kolorze :) ... Makowa cudna... Tak sobie myślę, że... fason torebek cały czas szyjesz taki sam... Ale każdą tak pięknie "ubierasz", że każda jest inna... Wyjątkowa... Śliczne są... Proszę o więcej do podziwiania :)

    serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. piękne torebki, chętnie z kotem bym przytuliła choć i maki mnie kuszą... zaproponowałabym prywatną wymiankę ale nie wiem czy byłabym w stanie Tobie podarować od siebie coś tak fajnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi.Idę z rewizytą..

      Usuń
  38. Witaj, chciałabym opublikować Twój konkurs na blogu http://candy-i-rozdania.blogspot.com/ Jeśli się zgadzasz poproszę o maila :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tez usmiecham sie cala geba do tej makowej...jest fantastyczna, zreszta i kocia ma swoje wdzieki i wcale sie nie dziwie ze to "nasze" ulubione motywy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Masz ogromny talent. Torebki piekne:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosnę od pochwał...To miłe

      Usuń
  41. maki są świetne :) bardzo podoba mi się tkanina z wnętrza makowej torby :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Podziwiam Cię za ilość pomysłów i dokładność wykonania.Maki są przecudne!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Milusiego wieczorku
    Niech ten tak pogodnie rozpoczęty tydzień
    będzie dla Was dobrym tygodniem. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne te Twoje torby, jeszcze parę razy zobaczę którąś z kotem i będzie mi się śnił po nocach... A w międzyczasie o makach też już będę marzyć. Masz talent i wyobraźnię! Pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  45. miło mi odwiedzić twojego bloga. A torebusie piękne. Motyw koci wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Są śliczne, kociamber jest powalający !

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczności szyjesz:-) Na pewno będę tu zaglądać:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem pełna podziwu i zachwytu po obejrzeniu kilku stron Twojego bloga:) Cudności tworzysz! Jestem tu pierwszy raz, ale z chęcią zagoszczę na dłużej:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Rewelacyjne są te torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeśli chodzi o candy nie umiem przenieść linka na mojego blga,jak to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz kliknąć na obrazek z candy i zapsać go np w "pobranych"
      Potem pasek z adresem strony(prawym klawiszem "kopiuj"
      Wracasz na swojego bloga i w projekcie wybierasz gadżet "zdjęcie" Tam z pobranych wpisujesz zdjęcie a w adresie "wklejasz "adres,który kopiowałaś.Nie wiem czy dobrze to wytłumaczyłam.Napisz do mnie to może bezpośrednio pomogę.Ja też miałam problem na początku i korzystałam z podpowiedzi.Bożena

      Usuń
    2. Dzięki serdeczne,jakoś z pomocą córki się udało,pozdrawiam :)

      Usuń
  51. hejka zajrzyj do mojego posta z wynikami candy coś tam dla Ciebie jest
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Natychmiast zajrzałam!Ależ niespodzianka!Cieszę się i dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  53. piękne, cudne!!!!! brak słów.... dopracowane w każdym detalu, chętnie pooglądam Twoje prace są niesamowite. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Jesteś mistrzynią, podziwiam Twój talent. I maki i kot cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Takie cuda, to ja mogę oglądać codziennie,piękne:)Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  56. czerwone maki na czarnym tle:)
    Genialne połączenie...
    Zresztą wszystkie są piękne...

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękne są te obie torby bardzo mi się podobają :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń